Ik ben een 25-jarige online marketeer uit Amsterdam,
met meer dan 6 jaar internet marketing ervaring
In 2007 ben ik begonnen met internet marketing. Ik heb gewerkt in verschillende disciplines (accessibility/usability, websites bouwen, zoekmachine marketing, conversie optimalisatie, coaching) voor verschillende bedrijven en opdrachtgevers. Ik heb gewerkt bij Stichting Accessibility, MARS media, Stramark, Alpha Up, Yargon en Bikkelhart.
Mijn vorige 2 banen zijn mij aangeboden.
Mijn passie is de cultuurshift in marketing,
en waarom bedrijven er niets van lijken te snappen
Veel bedrijven zitten nog vast in oude denkpatronen, opvattingen en overtuigingen over marketing, terwijl marketing compleet veranderd is. Door alle nieuwe ontwikkelingen is er sprake van een cultuurshift. Het is mijn passie om bedrijven te helpen om de nieuwe manier onderdeel uit te laten maken van de eigen organisatie.
Ik heb gewerkt bij Bikkelhart,
een topbedrijf met top 500 klanten
Ik heb gewerkt bij Bikkelhart. Bikkelhart is een toonaangevend internetbureau, en staat op de 85e plek in de FD Gazellen top 100 snelst groeiende ondernemingen van Nederland. Bikkelhart ontwerpt online verkoop en zorgt daarmee voor een significante verhoging van de omzet van websites. Klanten zijn top 500 bedrijven, waaronder: KPN, Vodafone en de SNS Bank.



Daan heeft bij Alpha Up laten zien over zeer uitgebreide kennis te beschikken over internet marketing (zoals Google Analytics) en in staat te zijn met erg creatieve oplossingen te komen voor een verscheidenheid aan internet marketing uitdagingen.
Paulo Buijs - Eigenaar, Alpha Up

In 2012 stond ik aan het hoofd van een bijzondere samenwerking tussen 58 internet marketing experts
Ik heb op eigen initiatief een digitale gids vol met internet marketing tips ontwikkeld: de 58 Internet Marketing Tips. 58 internet marketeers hebben meegeholpen en iets geschreven variërend van korte stukjes, tot uitgebreide teksten. Het project was een succes. Het was het gesprek van de dag, ging viral via social media en heeft veel media-aandacht gekregen. Een groot percentage van de branche is bereikt en de bezoekersaantallen van de blog Karelgeenen.nl, die het project gepubliceerd heeft, zijn fors gestegen.

Sinds 2008 heb ik 30+ kwaliteitsartikelen geschreven voor gerenommerde blogs als Marketingfacts, Heeftstijl en Karelgeenen.nl
Ik deel mijn kennis op verschillende blogs. Het meerendeel van de artikelen schrijf ik voor Karelgeenen.nl, een blog die het verschil maakt met praktische kennis die direct toepasbaar is. Daarnaast schrijf ik voor het Nederlandse webdesign magazine Heeftstijl. De laatste tijd schrijf ik ook steeds meer voor Marketingfacts, één van de meest populaire marketing weblogs.

Daan doet wat hij zegt, en heeft verstand van wat hij doet.
Hij is nauwgezet, creatief en punctueel, en hij is vooral aardig en doet zijn werk goed.
Matthieu Vaessen - PhD Researcher, SKOEM
Als autodidact ben ik altijd bezig
om up-to-date te blijven
De branche verandert enorm snel. Natuurlijk blijft de basis grotendeels gelijk. Tegelijkertijd zijn er steeds nieuwe ontwikkelingen en mogelijkheden waar je rekening mee moet houden. Veel kennis die eerst waardevol was kan zomaar achterhaald zijn. Ik zit er bovenop en lees alle belangrijke nieuwsberichten, zoveel mogelijk boeken, en bekijk bijvoorbeeld online podcasts.
Sinds 2007 doe ik vrijwilligerswerk als activiteiten begeleider op een camping voor gehandicapte kinderen
Ik doe vrijwilligerswerk bij stichting Domaine de Puylagorge. Puylagorge is het eerste vakantiepark in Europa dat speciaal gebouwd is voor gezinnen met kinderen met een beperking. Ik zorg mede met andere vrijwilligers voor een gevarieerd animatieprogramma.



Tijdens de periode dat Daan voor Karelgeenen.nl heeft gewerkt heeft hij een mooi project uit te grond gestampt wat de nodige aandacht heeft opgeleverd!
Karel Geenen - Eigenaar, Karelgeenen.nl

Ik coach verschillende roeiteams naar een overwinning in de Nederlandse roeicompetitie
Voor roeivereniging Skøll coach ik roeiploegen. Hierin ontwikkel ik competenties als: anderen helpen om het beste uit zichzelf te halen, reflecteren, goed leiding geven, helder en to-the-point communiceren, processen optimaliseren, juist motiveren en zeer doelgericht werken.


Mijn onderscheidende competentie is dat ik snel assocaties en verbanden leg
Ik merk dat ik vaak associaties en verbanden leg waar anderen dat niet doen. Hierdoor kan ik het overzicht houden tussen verschillende stukjes complexe materie, en vanuit een bird's-eye view de materie overzien. Zo kijk ik buiten een tunnelvisie, kan ik gecompliceerde zaken inzichtelijk maken en zie ik snel het effect van een bepaalde activiteit of trend.

Samen met de grote namen uit de branche werk ik aan een stappenplan voor conversie optimalisatie
Ik werk samen met experts en autoriteiten uit de branche aan een allesomvattende audiovisuele collage over conversie optimalisatie. Het doel is om de branche hiermee naar een hoger niveau te tillen. We doen dit op een co-creatie werkwijze zonder directe commerciële voordelen, waarbij het eindproduct gratis wordt aangeboden. Voor mij is het een manier om mezelf te profileren als expert, nieuwe kennis op te doen en te groeien.
Ik regel en organiseer de evenementen en activiteiten waar je bij had moeten zijn
Ik organiseer regelmatig evenementen en activiteiten. Niet voor commercieel gewin, maar gewoon voor de fun en omdat het kan. Alles piekfijn tot in de puntjes geregeld.
